خدایــــــــــا کجاست دستات؟
کلبه ی تنهایی من
درباره وبلاگ


گاهی گمان نمیکنی ولی می شود ! گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود ! گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است ! گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود ! گاهی گدای گدایی و بخت با تو نیست ! گاهی تمام شهر گدای تو می شود ! گاهی بساط عشق خودش جور می شود ! گاهی به صد مقدمه ناجور می شود !

پيوندها
...::: پیکووال :::...
حرف دلتو بگو راست راست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه ی تنهایی من و آدرس looveely.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 111
تعداد آنلاین : 1



چت روم
نويسندگان
فرشته

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 22:35 :: نويسنده : فرشته

پروردگارا...ادم هایت موجودات عجیبی هستند...

هیچ کس صادق نیست...هیچ کس ساده نیست...سیاست در این دنیا بیداد میکنند...

هرکه میرسد سعی دارد درس ساده نبودن یادم دهد...

خدایا ترسیده ام...نمیتوانم در میانشان زندگی کنم...

من چیزی از سیاست هایشان بلد نیستم!!!

دوستشان دارم ...دوستم ندارند...

حرف هایم را جور دیگری میشنوند...منظورم را درک نمیکنند...

به خاطر خودم دوستم ندارند....برای وجودم ارزش قائل نیستند...

بر موفقیتم...بر زیباییم... بر خنده هایم...بر شادی هایم حسادت میورزند...

خداوندا احساس خفگی میکنم میان ادم هایت....

تنهایی را دوست تر میدارم از بودن با انسان نماهایی که

از پشت به روح و جسم ساده ام خنجر زهرالود میزنند....

تنهایی را دوست تر میدارم....این تراژدی تلخ را زودتر تمام کن...خسته ام..



نظرات شما عزیزان:

دیوانه
ساعت17:58---6 بهمن 1391
عزیزم مطلبت خیلی قشنگ بود.راستی یه سوال مطالبت روخودت مینویسی؟

دیوانه
ساعت17:58---6 بهمن 1391
عزیزم مطلبت خیلی قشنگ بود.راستی یه سوال مطالبت روخودت مینویسی؟

پسرک بارانی
ساعت1:07---6 بهمن 1391
بازم بم سربزن خیلی خوشحالم میکنی
بای بای


پسرک بارانی
ساعت0:56---6 بهمن 1391
منم همینطور
منم لینکت کردم


مهسا (آجــــــــــی)
ساعت14:36---4 بهمن 1391
آجی از خنده روده بر شدم....
عین خودت زیبا بود
خیلی قشنگ بوووووووووووود
واااااااااای
بوووووووووووووووووووووس
عالی بود عالی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: